Undervisningsafløsere søges!

Bramming Rideklub søger undervisningsafløsere til vores elevhold.

Hvis du er over 18 år, gerne med rideerfaring, og brænder for at give din viden og erfaring videre til de nye ryttere i verden, så er det DIG vi søger.

Til vores elevhold søger vi ansvarsbevidste og stabile afløsere, som er god til at undervise i børnehøjde.

Vi forventer at du er mødestabil, har højt humør og med et godt engagement.

Vores elevhold består af børn og unge på rideklubbens elevponyer, samt voksne og unge på private ponyer/heste. Niveauet er fra begynder til øvet ryttere.

Undervisningen ligger mandag til torsdag fra 16:00/16:30 og 2 – 4 lektioner.

Vi sikre en god oplæring og aflønner med 125,-/time. Som underviser kan du være med til at præge undervisningen efter eget ønske, om i vil skridt tur, lave forhindringer, bomtræning eller ride dressur – kun fantasien sætter grænser, for en lærerig oplevelse.

Som afløser i Bramming Rideklub, skal du kunne træde til med kort varsel og der vil ikke være fast timeantal, dog kan et længere vikariat med fast timeantal, komme på tale ved rette match.

Hvis jobbet lyder som noget for dig, så sendt din ansøgning afsted nu. Vi søger løbende og indkalder løbende til samtaler.

Ansøgning og CV sendes til brammingrideklub@live.dk