Støtteklub-udvalget


Støtteklubben er nedlagt og er i stedet blevet et udvalg, som er lagt ind under Rideklubben. 
Udvalget har derfor heller ikke egne vedtægter mere.

 

De ansvarlige for Støtteklubudvalget er:

Liselotte Pedersen (praktiske opgaver, indkøb, regnskaber, rengøring) 
Tlf.: 41442211
Mail: lotte@gram-pedersen.dk

Susanne Nielsen (praktiske opgaver, bemanding)
Tlf: 51764593
Mail: susannen@egeskovgaard.com

Katrina Gissemann (praktiske opgaver, rengøring)
Tlf.: 27217543
Mail: 
fam.gissemann@jubii.dk

Marianne Uldall (praktiske opgaver)
Tlf.: 42328040
Mail: m.aa.uldall@gmail.dk 

Hvis man har lyst til at hjælpe i støtteklubudvalget, er man meget velkommen til at henvende sig til de ansvarlige for udvalget.

Hjælpen kan fx bestå i:

  • at bage fx boller, pølsehorn, pizzasnegle, kage m.m. til arrangementer eller fryseren
  • at stå i cafeteriet ved arrangementer
  • at gøre rent før og efter stævner
  • at være en del af det faste ugerengøringshold
  • at vaske gardiner
  • at pudse vinduer
  • at gøre rent i vaskerummet
  • at lave indbydelser til arrangementer

eller måske noget andet man synes man kan byde ind med – alt hjælp er velkommen og intet er for lidt!

Faste hjælpere til arrangementer m.m:

Rikke Vognsen
Tlf: 51926480 

Ann Hansen 
Tlf. 23965084
Mail: annhansen2@gmail.com 

Birgitte Olesen 
Tlf.: 22400243
torben_olesen@privat.dk

Christina Birk 
Tlf.: 29892691
Mail: christinabirk@gmail.com

Britta Torbensen 
Tlf: 21238275

Faste hjælpere til rengøring:

Lotte Hille 
Tlf.: 28511200
Mail: Lotte_H73@hotmail.com

Katrina Gissemann 
Tlf.: 27217543
fam.gissemann@jubii.dk

Rikke Vognsen 
Tlf: 28515760

Ann Hansen 
Tlf. 23965084
Mail: annhansen2@gmail.com

Rengøringen består i at:
 

- Borde, stole, reol, vindueskarme og lamper tørres af
- Microovn rengøres
- Gulve fejes hver gang og vaskes efter behov - vurdere I selv.
- Toiletter og håndvaske gøres rene, der tømmes toiletspande, vaskes gulve og skiftes håndklæder hver gang - tjek også om der er toiletpapir og sæbe. Er i rengøringsrummet.
- Forgangen fejes hver gang og der vaskes gulv efter behov.
- Vasketøj tages med hjem og vaskes - ikke sikkert at det er nødvendig hver gang - posen med vasketøj hænger i rengøringsrummet.
- Hvis I har tid må I gene gøre rent i vasker- og rengøringsrummet.
- Borde, vindueskarme i kontoret tørres af, skraldespand tømmes og der fejes og vaskes gulv efter behov - ikke sikkert der er behov for at gøre noget i det rum, men tjek lige alligevel. Kun dem der har en nøgle.

Hvis man er forhindret i at gøre rent i den weekend, man er sat på, skal man selv sørge for at få byttet med en af de andre på rengøringslisten. Sæbe, toiletpapir, rengøringsmiddel, klude, affaldssække, håndklæder m.m. kan findes i rengøringsrummet. Rummet ligger ind til højre, inden man går ind i rytterstuen. Der skal bruges engangsklude til at gøre rent på toiletterne. Send en mail til Marianne (42328040), hvis der mangler sæbe, toiletpapir eller rengøringsmiddel m.m., så skal jeg nok sørge for, at der bliver fyldt op. Der hænger endvidere en seddel i rengøringsrummet, hvor I skal skrive på, hvornår og hvad der er gjort rent Rengøringskalender samt hvad der skal laves hænger også på opslagstavlen på rideskolen og på BRK´s hjemmeside.

De weekender, hvor der er arrangementer på rideskolen, skal der gøres rent inden arrangementet.

Rigtig god fornøjelse og spørg endelig, hvis der er noget I er i tvivl om!

Fri adgang til kaffe og te

Kaffekort kan købes for 125,- Kortet giver adgang til gratis kaffe/the året rundt. Det vil sige til arrangementer og hvis man har lyst til at lave sig en kop kaffe, mens ens børn rider. Der står en kogekedel i rytterstuen og her vil der også stå Nescafe, the og plastikkrus. Henvendelse for køb af kaffekort kan ske til de ansvarlige i støtteklubdvalget og klubbens bestyrelse. 

Kaffekortet er gyldigt i et år.